Estate Concierge AB söker redovisningsekonom med inriktning/ansvar för våra uppdrag till bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare.
Förutom de traditionella arbetsuppgifterna så som löpande bokföring, momsredovisningar, bokslut mm ingår även hantering av överlåtelser, pantbrev, parkeringsköer mm i uppdraget som ekonomisk handläggare.
Då vi är ett litet företag förväntas det även att personen under vissa tider är behjälplig i kundtjänst genom att ta emot besökare och telefonsamtal samt hantera felanmälan.
Som person är du strukturerad, ordningsam och administrativt organiserad. Ditt tankesätt präglas av service och affärsmässighet och du sätter alltid kunden i centrum.
Du fungerar lika bra i grupp som självständigt med en god känsla för ansvar och initiativtagande. Vi lägger stor vikt vid din personlighet. Kvällsarbeten förekommer då deltagande i bostadsrättsföreningars styrelsemöte förväntas någon gång om året. B-körkort är ett krav.
Vi arbetar i systemen Vitec, Fortnox och Lime-field, varför erfarenhet från dessa system är meriterande.
Du ska hantera det svenska språket i både tal och skrift.
Välkommen med din ansökan till hej@estatecon.se. Vid frågor om tjänsten, ring eller maila Peter Glad på 070 346 87 38 eller peter.glad@estatecon.se.
Fler nyheter
Öppettider inför jul
I morgon stänger vi kontoret i Norrköping och Linköping kl 12. Vi finns dock tillgängliga på telefon 011-20 22 60 [...]
Viktig information
För att begränsa smittspridningen av Covid-19 ber vi er vänligen att respektera följande förhållningsregler på kontoren i Norrköping och Linköping. [...]