Vi söker en teknisk förvaltare som har goda kunskaper inom fastighetsdrift med god administrativ förmåga. Du kommer att arbeta nära kommersiella förvaltare och bistå dem i teknikfrågor och i arbetet med att upprätta budget, prognos och affärsplaner avseende teknik. Du kommer även att initiera, leda och upphandla tekniska utredningar och teknikprojekt i fastigheterna. Ett annat ansvarsområde är att löpande se till att gällande myndighetskrav efterlevs och du har ansvar för styrning och kontroll av underentreprenörer.
Erfarenhet och kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av att arbeta med fastighetsdrift, underhållsprojekt, energifrågor, upphandlingar samt kvalificerade förhandlingar
- Kunskap i samspelet mellan beställare och leverantör är önskvärd
- Goda datakunskaper samt en god administratör
- God förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift
- Körkort med B-behörighet
- Kunskaper i engelska är meriterande då en del dokumentation är på engelska
Personliga egenskaper
Som person är du självgående, engagerad och har ett personligt driv. Du är strukturerad och har lätt för att planera och organisera ditt arbete. Du trivs i en arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter. Rollen innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, det är därför viktigt att du har lätt för att samarbeta. Du har också ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla, kunden står alltid i fokus.
Tjänsten är tillsatt men håll utkik när vi behöver förstärka organisationen ytterligare!
Fler nyheter
Vi växer – välkomna Felix, Calle och Anders!
Vi är stolta över att utöka vår personalstyrka och hälsar Felix, Calle och Anders varmt välkomna till vårt team! Felix [...]
Vi söker en erfaren redovisningsekonom med inriktning BRF
Estate Concierge söker nu en ekonom som vill bidra med ekonomisk rådgivning och förvaltning till bostadsrättsföreningar. Låter det som något [...]